1396/07/24
اعلام میزان جلب رضایتمندی مشتریان از محصولات گروه سایپا

نیسان وانت زامیاد در رتبه اول قرار گرفت

بر اساس اعلام اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت زامیاد توانست به لحاظ جلب رضایت مشتریان بهتر از سایر شرکت های گروه سایپا عمل کند.


به گزارش ارتباطات، حامد خدامی رئیس اداره ارتباط با مشتری شرکت زامیاد در گفت و گویی ضمن اعلام مطلب فوق افزود: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد هر ساله محصولات شرکت های مختلف را به لحاظ رضایتمندی مشتریان از نتیجه گیری شکایات انجام شده نسبت به خودروها مورد ارزیابی قرار می دهد که در سال گذشته، خودروهای تیبا، پراید، وانت نیسان، برلیانس، تندر 90 و چانگان در این ارزیابی قرار داده شدند. وی اضافه کرد: از بین خودروهای ارزیابی شده، محصول وانت نیسان زامیاد با کسب 88 درصد از میزان رضایتمندی مشتریان از نتایج حاصله و میانگین زمانی رسیدگی به شکایت، عنوان نخست را در بین خودروهای سواری و سبک گروه خودروسازی در سال 95 به دست آورد. رئیس اداره ارتباط با مشتری زامیاد با برشمردن عوامل کاهش زمان رسیدگی به شکایات و افزایش رضایتمندی مشتریان در این خصوص خاطر نشان کرد: برقراری تعامل و ارتباط مفید و مثبت با حوزه های داخلی شرکت از جمله کیفیت، مهندسی و مالی، بازنگری آئین نامه پرداخت خسارت، پیگیری مستمر فعالیت های سایپا یدک در بحث رسیدگی به شکایات و تعامل مفید با مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا از دلایل بهبود فرآیندها در این حوزه است که با نگاه ویژه و مشتری مدارانه مدیریت ارشد شرکت زامیاد، این روند رو به بهبود خواهد بود. گفتنی است، دریافت، بررسی و رسیدگی به درخواست و شکایات مشتریان، از وظایف مراکز ارتباط با مشتریان شرکت های خودروساز می باشد که عدم رعایت اصول مشتری مداری در این خصوص می تواند ضربات جبران ناپذیری به هر یک از شرکت ها وارد نماید.

اخبار مرتبط

ارسال نظر


نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باخبر باشد منتشر نمی شود
نظرات حاوی توهین یا هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی شود.